Alla inlägg den 17 juli 2023

Av Maria - 17 juli 2023 11:23

Jag är så otroligt stolt, nu är Joline klar med sin utbildning och idag jobbar hon sin första dag som polis.

I fredagskväll så var det examensparty hemma hos oss i Gjutarbo. Det var längesen som jag hade så roligt.

Vi dansade fram till klockan var 03 då sista gästen åkte hem. Och jag har nog aldrig sett farbror Hasse dansa så mycket   


Tack till alla som kom och förgyllde Jolines examen   


Eftersom det har varit mycket examenplanering och farmors lillplutt har hängt med mig och Göran så har renoveringen gått lite sakta denna vecka.

Men:

Nu är huset snart tömt på grejer.

Mattorna ska slipas bort och vi ska kolla golvspånet och se hur mycket som behövs bytas.


Jag funderar på om det går att ta ner en och annan vägg. Men helt plötsligt så är "allt" bärande. Nämner inga namn   

Men väldigt kul med att välja nya golv och färger.


Trädgården behöver en tillsnyggning då vildsvinen har varit där och bökat upp.


Beskrivning saknas.

Thujorna till vänster ska bort.

Beskrivning saknas.


Snart kommer det nya bilder :)



Ha en fortsatt fin dag.










Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards