Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Maria - 18 maj 2009 08:53

Hallå allihop:-)

Nu har jag varit i Hässleholm! Det blev succe för kennel Kaspelix:-)

Zlatan fick ck av Elina Tan-Hietalahti ;-)))) och blev 2a bästa hane! Endast 2 hanar fick ck:-) Det ni!

Kennel www.velvetdandys.com blev BIS-2a Uppfödargrupp, GRATTIS!

Joline var med och visade i uppfödargruppen och hon var jätteduktig:-)


På söndagen var det SSPK utställning. SKBV

Tage tvåa bästa hane med cert och skbv kort:-))) Zlatan blev tvåa bästa hane med cert ( nr1) och slutade dagen med att bli Bis-2 junior:-) Dömde gjorde Benny Blid von Schedvin. Lewis blev res-bästa hane.... Jollan vann barn med hund tillsammans med Lewis...... Det är sjunde raka segern ;-)) Grattis mammas Love:-)


BIS-vinsten gick till  http://www.kennelfixus.com/ och deras supersnygga Fixus Hole In One. Grattis!!


Vilken otroligt rolig resa, Johanna och jag garvade massor på vägen hem...

Jag delade rum med Madeleine vår duktiga fotograf. (ja jag säger vår för Madeleine tog bilder åt kennel Kaspelix också) Tack! Det var trevligt att dela rum med dig!


Roligt var det också att Norges bidrag vann melodifestivalen, en otroligt bra låt!


Nä nu ska jag till jobbet!


Hej Hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards