Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Bara mår gott:-)

Av Maria - 15 januari 2010 15:27

Tack alla mina vänner för att ni finns..Alla sms som jag fick igår och samtal, Tack! Det är så skönt att veta att man har så stort stöd.. 


Idag har jag hämtat hö och just nu sitter jag här med Eva och bloggar... Vi har ätit semla det var så gott:-)


Valparna växer och blir bara finare och finare.... Spännande fortsättning på denna kull....


Jag fortsätter min strävsamma väg framåt för jag vill verkligen börja må bättre.... Sömnen har inte blivit bättre, tyvärr..


Tack också för alla snälla kommentarer i bloggen. De tre som jag inte valde att lägga ut kommer från samma människa. Och jag har sagt det förr att har man inget snällt att skriva så skriver man inget!


Hoppas alla får en bra dag:-)


Hej hopp...

 
 
Carry

Carry

15 januari 2010 16:16

Vännen - kram kram o kram - bry dig bara om dom som stöttar o skit i de andra tråkmånsarna :O)

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

15 januari 2010 18:18

Jag håller med Carry! Roligt att du är igång med ditt bloggande igen. Väntar att få se bilder på Liljas valpar. Du är värd alla blommor du fått! Tacka Göran för hjälpen!

http://www.brackets.se

 
Monica

Monica

16 januari 2010 08:15

Jösses, mycket ska man läsa innan ögonen ploppar ur. Tänkte på bloggen om din mobil.
Är folk helt korkade eller. Och att man kan spärra så där utan vidare, det är ju inte klokt.
Vad sa de när du sa att det inte var du som spärrat?

http://www.adiolas.se

 
Ingen bild

Anna m Shadow

17 januari 2010 00:06

Jag håller med Monica. Borde man inte få ett sms där man bekräftar att man verkligen vill spärra sin telefon?

Det verkar som om du har en tråkig person i din närhet som har problem med att sätta gränser för sig själv. Usch vad olustigt!

Hoppas att det bara är en person i periferin som du kan bortse ifrån i det stora hela livet, som ju är fantastiskt!

God fortsättning förresten!

 
Ingen bild

Yvonne "Kronan"

17 januari 2010 23:11

Kram!!!!

 
Monica

Monica

18 januari 2010 16:30

Vad har du för hästar? Eller är det hundarna som äter hö;-)

http://www.adiolas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards