Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Maria - 6 augusti 2013 14:25

Kan inte ni som brukar läsa min blogg bara skriva en kommentar..... Inget måste bara en önskan   

Skriv namn och en rad eller kön och ålder eller varför inte allt :)


Jag skulle bli jätteglad.... Jag vill lära känna mina läsare. Jag har förstått att ni är några trogna som följer min blogg och det tycker jag ju är extra roligt när ni kommer tillbaka.

Jag skriver ju om mitt liv, mina upplevelser. Ja, i stort sett allt möjligt...... Häromdagen fick jag åter beröm för min blogg..  Det gör mig jätteglad när ni spontant skickar ett sms eller meddelande på fb och säger vad ni tyckte.....


Jag bli glad när jag berör. När ni ler igenkännande och kanske nickar för att ni har gjort samma misstag.... Ni som flinar lite för att ni känner igen er i hur hundträning är allt annat än "Piece of cake".....

Ni som får tårar i ögonen för att ni nån gång i livet har känt som jag....

Ni som blir arga för att jag tar upp saker som retar upp er....

Några st har jag ju retat upp, både avsiktligt och utan mening.....


 

Tar med en liten bild på Lyxa bara för att hon är så söt   


Ha det gott, nu ska jag åka och handla sen blir det fläskpannkaka här :)



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards