Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Maria - 29 augusti 2013 10:29

Ja, det blir jag verkligen... Och jag blir glad över att människor som jag inte ens känner följer min blogg....

Visst är det smickrande att ni tycker om att läsa om mitt liv:) Jag är ju vädur så självklart blir jag smickrad och glad över uppmärksamhet   


Snart åker visnart åker visnartåker vi snart åkervi, åh vad gott det ska bli att åka till Kroatien :)


Når det är en sån här dag som jag har idag så ligger Grim bredvid mig i soffan.... Dvärgarna är ute i hundgården och rör lite på sig där....

Grim blir "mattig" när jag inte har en bra dag.... Han är lugn och lägger sin nos mot min kind..... Inget kläng utan bara försiktigt...


Idag börjar jag senare. Inte min favorit men det funkar nog.... Jag vill gå upp tidigare och komma iväg... Min kropp fungerar ju så olika... Ibland kommer jag knappt upp och behöver "starta" upp kroppen..Då får man försöka att köra på vilja..... Men Eftermiddagarna blir jag så trött........ Energin räcker inte hela dagen.....

Vi får väl se hur det går idag....


Idag är det ju städdag men det kan jag nog glömma..... Orkar helt enkelt inte med det....


Men nog om det... Nu ska jag fixa lite innan jobbet :) Ha det gott alla!












Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards