Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Massor att berätta :)

Av Maria - 1 augusti 2014 16:51

Att vi har förlovat oss har väl inte undgått någon i vår omedelbara närhet Och jag har förlovat mig med den bästa pärlan i världen  


 


 

Det tog lång tid att finna rätt ring :) Och jag tycker att den är så vacker!

 

Med dessa coolingar har jag semestrat :)  

Jag älskar att fotografera :)


 

Österrike gör sig inte riktigt rättvisa genom kameralinsen :) Speciellt inte när man åker bil :)


 

Vackert :)

 

Fina vyer :)


   


 

Fantastiska Grim :)


 


 

Petters fina Birrosett :)

  

Det var olika färger på BIRrosetten varje dag :) Och självklart så fick Petter den vackraste :) 


Det är andra gången jag är i det fantastiska Kroatien och jag åker gärna dit flera gånger. Och väldigt gärna med Senad och Ina, våra fina resekamrater!


 

Sista kvällen med gänget :) Men det är snart dags för en ny date :)


När man har varit ute så här och ställt ut i andra länder så undrar man ju lite på det här med att vinna...

Hur viktigt det är och hur mycket man kan offra för att ens hund vinner.... Om min hund inte vinner med mig så ska den banne mig inte vinna med någon annan heller. Att man kan sälja sig billigt för att ens hund ska vinna det tycker jag bara är äckligt och förtjänar ingen respekt! Klarar inte hunden av att vinna utan sk "proffshandler" så är det antagligen ingen bra hund!
Men det är min åsikt!


Nä nu ska vi grilla lite och ha en mysig fredagkväll! Ha det gott alla!





 
 
Ingen bild

Inger i backen

3 augusti 2014 10:43

Grattis till er båda! Din ring var verkligen vacker lika fin som den Sofia fick av prinsen. Kram och njut av livet!

Maria

4 augusti 2014 09:16

Tack Inger, och jag har verkligen fått min drömprins ;)

 
Ingen bild

Inger i backen

5 augusti 2014 12:55

Ja han är inte bara en drömprins. Han är också en mycket snäll och hjälpsam när det är problem med rören vilket det var helg eller vardag svarade han, en tant i nöd, lugn jag kommer. Ge honom en bamsekram från mig. Jag vet ju att det inte finns så många av hans sort. Inger

Maria

6 augusti 2014 22:47

Han är fantastiskt snäll :) Och jag kramar gärna på honom :)

Kram till dig också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards