Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Maria - 2 januari 2014 18:55

Nyår har nu passerat lugnt och sansat    Senad och hans flickvän Ina var här och de hade med sig sina hundar, 3 khv och en ungersk Vizsla.

Vi startade eftermiddagen med en promenad med fågelhundarna de andra hade ju redan fått sitt på förmiddagen   ........

Det är ju rätt så häftigt att se hur fågelhundarna jobbar på fält, vad effektiva de är   


Inga smällare eller raketer!


Usch vad jag längtar efter snö och kyla... Jag är så fruktansvärt trött på mörker och regn..... Hundarna är så skitiga hela tiden...


De här bilderna som jag har tagit nedan är från en kväll i november:) Det var ett jättemysko ljus på himlen så jag var bara tvungen att ta fram kameran.


       


I måndags var vi iväg till Leksand och kollade på hockey. Jag hade gett Sambon och Joel i julklapp att få åka på hockey i Tegera arena. Det är en jättefin arena! Sen gjorde det ju inte saken sämre att Leksand spöade skiten ur FBK    


Nu till helgen är det utställning i Göteborg. Det ska bli så roligt att åka ner en dag och ställa hund igen :)

Träffa hundvänner och titta på hundar :) Handla lite roliga saker.


Nej nu är det juniorkronorna på tv så jag ska kolla på det :) Ha det gott alla :)


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards