Alla inlägg den 25 juli 2017

Av Maria - 25 juli 2017 16:43

Passade på att åka och utnyttja presentkortet som jag fick i julklapp på Chess intim.


Det blev två bikiniöverdelar:


Panos Emporio

Bildresultat för wiki magic bikiniöverdel

Wiki Magic


När man har liiiite större byst så är det svårt att hitta en bikini som sitter bra...Men nu äntligen på Chess intim så hittade jag 2 st.


Och ikväll så firar vi att vi har varit förlovade i 3 år... 2014 vid adriatiska havet... Så vackert och med världens bästa Olsson..... Bara massor av kärlek och glädje och harmoni och blablabla... Vet inte hur jag ska beskriva men jag har det bara bäst :)

Hemma väntar:

Bildresultat för taittinger

Bara för att vi och vår kärlek och framtid är värd att firas en tisdag bara sådär   




Av Maria - 25 juli 2017 10:23

Det är faktiskt helt suveränt när man jobbar, trimmar, fixar i trädgården eller bakar....

Jag har nog blivit beroende av storytel. Just nu är det en roman i örat.


Jag tycker att uppläsaren är en av de bättre.


Tänk vad många människor det finns som berikar ens liv. Alltså bara genom att man har olika åsikter. Det kan vara inom politik, hobby och talböcker. Jag får så många olika inputs i olika ämnen. Talböcker tex. där får man massor av tips.

Som den här boken;

När man är högkänslig mot det mesta. Det är en superbok att lyssna på. Man får tips om hur man ska hantera olika personligheter. Så denna kan jag rekommendera till er.


Önskar er alla en vacker dag i både själ och sinne <3

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards