Direktlänk till inlägg 9 april 2018

Helgen som gick...

Av Maria - 9 april 2018 11:46

Det var en helt vanlig helg.... Dottern frågade om jag inte tyckte att det var tråkigt att vara hemma en hel helg...

Absolut inte. Jag trivs i Gjutarbo. Och det är väl det det handlar om att man behöver trivas hemma och med sig själv. Det finns ju alltid något att göra när man har hus, hundar, höns och skogen runt knuten... För många år sen så flängde jag land och rike runt och mådde verkligen inte bättre för det. Nu funkar livet fan så mycket bättre...


Snart så åker vi ner till vårat hus i Kroatien som vi har köpt. Det ska bli så jäkla spännande och roligt att få inreda mm. Adriatiska havet bara ett stenkast därifrån... Kan det bli bättre? Jag kommer att bomba bloggen med bilder... Och på facebok med.... Ni som har instagram kan gå in på #mljet det är en fantastiskt vacker ö.

Jag tycker att det är roligt att ha möjligheten att göra denna resa med hus i ett annat land.

I sommar så åker även Cissi och Jocke ner dit en sväng. Det tycker jag är jätteroligt.



Ha en fin dag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Av Maria - 22 november 2023 09:51

Men man brukar ju säga att har man inget snällt att säga så kan man vara tyst..   Och det har faktiskt stämt väldigt bra när det gäller mitt humör och åsikter just nu..   Funderade på just detta häromdagen. Jag läste att en av deltagarna i id...

Av Maria - 30 oktober 2023 15:02

Jag kan tycka att det är rätt så snyggt på en kille i sina bästa år..   Jag tycker verkligen att det är snyggt på min man.. Men det är verkligen inte det på alla. Alla klär inte i det här och jag blev definitivt inte glad när jag upptäckte de d...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards