Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Maria - 23 juni 2009 20:47

......Mamma tror att det är hon som är familjens stjärna... .........men men ack så fel hon  har........Ellerhur?

Igår så sov jag hos min morfar och Eva till idag.

Igår red jag på min häst Polly hon var jätteduktig. Jag hoppade 75 cm med henne .. men första gången blev inte riktigt som jag hade tänkt jag ramlade faktiskt av men det gick bra... jag landade på fötterna typ som om ingenting hade hänt.

Idag har jag lärt Polly två olika saker, jag har tränat och tränat och tränat till slut så släppte stelheten och hon flyttade på sig åt det hållet som jag ville att hon skulle flytta  sig åt:-))))))

Och jag har ridit på min två shetlandsponnysar kulan och kristall. Det gick jättebra! Nu har jag ätit lite mat och ska ta lite chokladkaka... (mums) och imorgon ska jag till min bästis Nelly!! Vad roligt det ska bli.... nehej nu ska jag  äta lite kaka... Om ni undrar så är det jag som har skrivit inte mamma som har skrivit åt mig  därför jag har nästan aldrig haft stavfel i skolan...BRA VA???  Hej hopp :-)

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards