Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Maria - 6 maj 2010 21:56

Det är så gott.. Nu var det många år sen som jag lagade det.. Mannen gillar inget grönt. Det är för kaniner, säger han..

Nu är det bara tre hundar kvar att fixa i morgon.....

Snart är det skolavslutning   En grabb som slutar 9:an och en som går ut första ring på gymnasiet..... Jag vet inte om jag pallar detta...

- Men alla andra får ju... Du är den taskigaste morsan i hela mellanSverige om inte hela Sverige!!!

- Kan du köpa ut en platta öl?? (va???? ska ni parta 24 st??) Nä det är bara jag och ****** som ska dela  (va bara två på en platta öl???)


När jag skulle på inspark för typ 22 år sen så tog jag en sirapsflaska som jag senare tog vitt vin (amadeus tror jag att det hette) Lite finlandia och sen som toppen på det Chivas regal..... Behöver jag påpeka att det smakade rävgift... Behöver jag även påpeka att jag var  som MA Numminens Gummiboll på speed..

Behöver jag tala om att jag blev just det på ren svenska : Askalas! Men jag hade roligt det sa min kompis Ellie och henne litar jag på.. Hon var nog lite smartare än mig som vanligt... Hon gillade inte smaken men det spelade ju ingen roll hon drack hon med... Vi stod utanför "kupan" och halsade ur min hemmagjorda gourmetdrink som inte lär få vara med i nån drinktipsbok......

Jag kommer inte ihåg när var hur vi kom hem... Antagligen var det min snälla pappa som kom och hämtade mig.....

Vet ni hur jag mådde nästa dag.... Inte bra iaf.....Jag kan ju informera om att det tog 3 månader innan jag drack igen....


Det är sånt som jag inte vill att mina barn ska vara med om ;-)


Hej hopp... Vi får se om jag återkommer innan eller efter Cupen med en blogg...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards