Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Maria - 25 maj 2010 23:01

Det skulle jag vilja vara med att skapa. Tänk er att det skulle stå:


Maria en fredsängel från Sverige :-) (nä jag har inte rökt på nu heller   )

Nä, jag är nog inte så bra på att skapa världsfred. Men man kramar sin närmsta granne åt höger och sen fortsätter så jorden runt :-) Vad tror ni om det? Visst var det en bra ide :-) jag skulle vilja bo granne med Brad Pitt eller nån liknande... Fast jag kan krama min granne inga problem... Vad gör man inte för världsfreden :-)


Vet ni, jag kom att tänka på en annan sak som jag kom på när jag var ung. Och det var det att: lider inte flugorna när man använder flugpapper ? Man skulle ju aldrig jaga älg på det sättet? Tänk er när man kommer till skogen och det ligger ett jättekladdpapper på ca 40*40 meter i skogen med ca 4 älgar på.....


Nähä......


Vad ska jag skriva nu då? Jag är ju bloggsugen.... Konstigt, annars så är det precis tvärt om... Man har massor att skriva om men inte tid att blogga...


Nä nu är det nog dags för sovtajm...


Ha det gott alla:-)


Hej hopp

Av Maria - 25 maj 2010 11:46

Vet ni det? Det är inte en pågående tävling i vem som har ondast, har mest att göra eller är duktigast! Präktigast, har vackrast hemma, har bäst uppfostrade ungar.... Gör aldrig fel! Tar aldrig åt sig feedback utan har redan provat alla tips man kommer med osv osv... Det är heller inte en tävling i att sno så mycket info ifrån sina vänner för att sedan kunna säga att det är deras ideer och tips. Att ta äran åt sig för andras ideer och kunskap :-(


Visst har man ont och mycket att göra. Men visst är det jobbigt om man säger att:

- F-n vad jag har ont i nacken! Och nån svarar: ja jag har jätteont i lilltån så jag knappt kan gå och jag har inte varit ute med hunden på tre veckor.. (obs jag överdriver) Men det är faktiskt så det kan låta!

Eller :

- Vad mycket jag har att göra idag!. Och nån säger: Ja jag har gjort det, det och det och ska göra det, det och det.....


Varför vill man vara bättre än sina vänner?? varför kan man inte lyssna? Tillsammans har vi otroligt mycket kunskap om ditt och datt... Vi kan väl gemensamt ta del av varandras kunskap.


Ha en bra dag! Själv så ska jag ha en mycket bättre dag (LER)


Hej Hopp!



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards