Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Svensk sommar.....

Av Maria - 15 juni 2009 18:23

Med isbjörnar runt stången till midsommar eller vad tror ni?


Vet ni vad jag har en ny blogg som jag vill rekomendera:-) jag skriver länken i slutet annars hoppar ni ju dit derekt;-) vad  vill jag berätta om idag då? Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket;-( Skjutsat barn, tvättat, jobbat och gjort en tårta:-) Snällt va:-) min man fyllde år förra veckan men då var det skolavslutningar och lite annat.... Så nu är det dags för jordgubbs tårta:-) Ska ta ett kort och visa vad jag är huslig.......


Nä nu ska jag grilla kyckling:-)


Hej hopp.....


Ja just ja.....  http://mollberg-nyman-ochjag.bloggagratis.se/  Ha så trevligt:-)


 
 
Annelie Finnebäck

Annelie Finnebäck

16 juni 2009 08:02

Vi väntar på fotot på tårtan:-) Låt inte Göran bära tårtan bara. Kronans blogg är lika rolig som hon själv! Jag har länkat till hennes blogg från din hemsidan och från min.

http://www.brackets.se

 
chottis

chottis

17 juni 2009 02:59

isbjornar later inte sa nice..sjalv sitter jag i 30 gradets varme och har otroligt ont i arslet..vi rider 6 timmar om dan,det ar roligt men jobbigt..vet inte om cowboy ar mitt call har i livet.dessutom ar det 2000 meter over havet och 9 timmar bakat i tiden.tror jag ar lite for gammal for en san omstallning..kul att levis vann chkl i avesta:}} sjalv fick jag en ch till laste jag pa min sida..
ha det gott kram chottis

http://chottans.blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards