Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Maria - 24 oktober 2010 14:39

Söndagen den 24 oktober kommer ju inte att gå till historiens mest spännande dag....

Nacke axlar var inte på min sida idag heller men bla bla bla......

Humöret är på topp som vanligt   Ellerhur! Det är ju det ni tänker på när ni tänker på mig: Vilken solstråle hon är  

När vi städade igår så hittade jag min bok från när jag pluggade ledarskap, så här i efterhand så har man haft otrolig nytta av den... Jag är ju av den typen av människa som "läser av" folk som jag träffar... Jag kan säga att min magkänsla är 100% ig numera... Har gått på nån nit men de är ute i kylan nu... (och kommer inte tillbaka!)

Magkänsleskala:

- Tycka om

- Ge en chans

- Likadan som mig.... Tar en stund att komma in på livet

-Sålla bort

-Varning!

Det är faktiskt så att jag tycker att alla nån gång ska få läsa ledarskap, vi skulle ha en så mycket bättre värld då! (tror jag)


Jag älskar ju verkligen hösten, just det här att mysa.... Tända ljus. Laga grytor och använda alla rotfrukter som finns just nu i butikerna...


Nu sitter jag här och väntar på att få lite info om domarkonferensen som har varit på alla sspk:s raser...Spännande... Eller inte ;-) Jodå jag tror att det har varit en givande helg...

Snart har vi uppfödarmöte i Örebro det ska bli jättetrevligt :-)



Avslutar med en valpbild:-)


Hej hopp!  

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards