Alla inlägg den 2 april 2012

Av Maria - 2 april 2012 12:45

Är på väldigt bra humör idag:-) Hade en tidig tid hos kiropraktorn idag... Mycket välbehövligt då jag missade den förra tiden som jag hade :-(Man ska verkligen unna sig sådana här saker. Man mår ju bättre av dem..


Jag fyller ju år i morgon:-))) 40  fattar ni?? Inte jag... Jag trodde för några år sen att jag inte ens skulle fylla 38......... Men den tiden är över:-) 

TACK LIVET! Tack för att just jag får leva det livet jag lever  

  Stortrivs med livet och mår bara så bra som jag förtjänar    Ja ja jag vet att det kan vara annorlunda i morgon. Men just nu njuter jag för fulla muggar :-) Jag firar dagen med att grilla med familjen:-) Äldsta sönerna med flickvänner kommer förbi också:-)

Älskar verkligen när hela familjen är samlad    


Hade besök av en vän sedan "urminnes" tider..... Jag tycker mycket om den här vännen. Jag hoppas, att jag kan stötta henne tillräckligt mycket, att hon kan gå vidare och få det liv som hon faktiskt förtjänar :-)

Jag finns här för dig! När som helst på dygnet om du behöver!! Du är för bra för att slösas bort ;-)


Nu är det dags för en snabbdusch och sen iväg för att möte upp älsklingen och åka och uppvakta hans pappa:-)



Kram alla!


Hej hopp!









Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards