Alla inlägg den 30 april 2012

Av Maria - 30 april 2012 22:09

Ja, jag gör faktiskt det när jag läser en kommentar som jag fick i inkorgen .....

Det är samma människa som har retat sig på att jag skrev en önskelista i julas.... Ojj ojj oj.... Tydligen så står jag inte högt i kurs hos dig  Men det gör inget, jag mår bra och trivs med mig själv... Och det är ju faktiskt huvudsaken  Tycker däremot synd om den som lägger av sin tid på mig som den desutom inte tycker om. Självklart så har jag funderat på det du frågar och nej jag vet att det faktiskt inte är så. Jag har väldigt god självinsikt... Kram på dig... Du behöver nog en sån!


Nu till lite annat....

Dagen började med en resa till soptippen med allt skräp som vi rensat ut på gården....

Hämtade hem Jollan på eftermiddagen hon tillbringade ju natten hos Fanny...


Jag har haft en utomordentligt trevlig valborgsmässoafton med älsklingen och två av barnen och Sofie.

Sofie är en vän sen 20 år tillbaka i tiden. Vi har alltid så roligt när vi träffas 


Vi har eldat ris och gamla brädor....


Imorgon blir det lite pälsvård....Eller mycket pälsvård kanske..... Hundarna ska ju snyggas till inför Cupen..

Lite ved ska klyvas också...... Tur att vi är 4 st som hjälps åt 


Nope nu ska jag kolla på fotboll.. Manchester City- Manchester United... Just nu leder city med 1-0 Och jag vet några som inte är så glada just nu.......


Ha det gott alla!


Hej hopp!



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards